ΣΥΝΤΟΜΕΥΣΕΙΣ:

Ανακοινώσεις, Δελτία Τύπου, Ενημέρωση|

rompotikh 3Το να ασχοληθεί ένα παιδί με τη ρομποτική από μικρή ηλικία έχει πολλά πλεονεκτήματα: Μπορεί να χτίσει βασικές ικανότητες για τη ζωή του, όπως δημιουργικότητα και επίλυση προβλημάτων. Η γνώση αυτή ικανοποιεί την έμφυτη παιδική περιέργεια και χτίζει το ενδιαφέρον του παιδιού στο να κάνει κάτι να «δουλέψει», καλλιεργώντας το πνεύμα της καινοτομίας και της επιχειρηματικότητας. Εξάλλου, η κατασκευή ενός ρομπότ μπορεί να αποτελέσει μια πολύ διασκεδαστική δραστηριότητα που παράλληλα θα καλλιεργεί και το πνεύμα συνεργασίας και ευγενούς άμιλλας μεταξύ των παιδιών.

Μέσω των ρομπότ τα παιδιά εμπεδώνουν πολύ καλύτερα τα Μαθηματικά και τη Φυσική, καθώς και τον Προγραμματισμό και τη Μηχανολογία. Οι δύο τελευταίες επιστήμες μπορεί να μη διδάσκονται ακόμα στα σχολεία, αποτελούν όμως γνώσεις που αυτή τη στιγμή έχουν αυξανόμενη ζήτηση στην αγορά εργασίας –και αυτό, όπως όλα δείχνουν, θα συνεχιστεί και στο μέλλον. Κυρίως, όμως, η κατανόηση της ρομποτικής από νωρίς, θα δώσει ένα βασικό εφόδιο στο παιδί για το μέλλον και θα του διδάξει ότι η επιστήμη και η τεχνολογία δεν είναι κάτι που πρέπει να φοβάται, αλλά κάτι που αξίζει τον κόπο να «αγκαλιάσει», να διερευνήσει και να το χρησιμοποιήσει προς όφελός του.

rompotikh 2rompotikh 1

Οι περισσότεροι γονείς θέλουμε τα παιδιά μας να μεγαλώσουν υγιή, έχοντας μια ζωή ευτυχισμένη, που θα τα γεμίζει. Μπορεί να καταφέρουν, μάλιστα, να κάνουν κάποτε σπουδαία πράγματα για την κοινωνία. Η ρομποτική είναι ένα καλό εφόδιο για να ξεκινήσουν. Σύμφωνα με τους καθηγητές ρομποτικής στο εξωτερικό, ένα παιδί μπορεί να ξεκινήσει την ενασχόλησή του με τα ρομπότ από αρκετά νωρίς, ωστόσο τα 8 έτη είναι η ιδανική ηλικία. Πραγματική ικανοποίηση από τις νέες αυτές γνώσεις θα πάρουν τα παιδιά που έχουν φυσική προδιάθεση και ενδιαφέρον για τα ρομπότ όχι τόσο ως χρήστες, παρά ως κατασκευαστές. Τα παιδιά δηλαδή που θέλουν να μάθουν πώς δουλεύει ένα ρομπότ και που θα ήθελαν να κατασκευάσουν το δικό τους. Το παιδί που έχει ασχοληθεί με τον προγραμματισμό και τη ρομποτική από τόσο νωρίς, θα διαχειριστεί πολύ πιο εύκολα τα Μαθηματικά και τη Φυσική, αργότερα, στο Γυμνάσιο. Τα «ΚΕΝΤΡΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΡΟΝΟΙΑΣ-ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ & ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΔΗΜΟΥ ΘΕΡΜΗΣ» ξεκινούν τη φετινή σχολική χρονιά στα Κ.Δ.Α.Π του Ρυσίου και της Θέρμης,  μαθήματα εκπαιδευτικής ρομποτικής, χρησιμοποιώντας την εκπαιδευτική πλατφόρμα WeDo 2της Lego. Με το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πακέτο οι μαθητές εισάγονται στο μοντέλο εκπαίδευσης S.T.E.M. του οποίου η δραστηριότητα ρομποτικής είναι η απόλυτη έκφραση. Με την βοήθεια των μηχανοκίνητων μοντέλων της LEGO® και τα ειδικά διαμορφωμένα σενάρια σχετικά με την ενέργεια, την ανακύκλωση, τη βιολογία, τα φυσικά φαινόμενα, τον πλανήτη, το διάστημα κλπ. οι μαθητές κατασκευάζουν και προγραμματίζουν δίνοντας “ζωή” στις δημιουργίες τους. Για τον προγραμματισμό χρησιμοποιείται το επίσημο λογισμικό της LEGO® και το ελεύθερο λογισμικό Scratch, με την βοήθεια των οποίων οι μαθητές αναπτύσσουν την αλγοριθμική τους σκέψη, μαθαίνοντας έννοιες όπως:

  • Μεταβλητές
  • Δομή αλγορίθμου
  • Συνθήκες
  • Δομή επανάληψης
  • Διάδραση με τον χρήστη

 

Για πληροφορίες οι δημότεσ μας μπορούν να απευθύνονται καθημερινά από τις 16:30 έως τις 20:30 στα:

  • ΚΔΑΠ στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Ν. Ρυσίου 23920 73557
  • ΚΔΑΠ στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Θέρμης 2310 460296

καθώς και στα τηλ. των «ΚΕΝΤΡΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΡΟΝΟΙΑΣ-ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ & ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ»  2392 330213, 214 & 219 καθημερινά 08:00 – 15:00 μμ

 


Κοινοποιήστε αυτό το άρθρο

Comments are closed.

Μετάβαση στο περιεχόμενο