τα νέα του δήμου μας

Εκατόν ένας συμπολίτες μας εξετάστηκαν δωρεάν για την πρόληψη καρδιαγγειακών παθήσεων – Οι έλεγχοι θα συνεχιστούν.

Συνολικά, 101 κάτοικοι συμμετείχαν στο δωρεάν καρδιαγγειακό έλεγχο που πραγματοποιήθηκε την προηγούμενη εβδομάδα στην Αγ. Παρασκευή και τη Ν. Ραιδεστό. Το πρόγραμμα των δωρεάν έλεγχων

περισσότερα »
Μετάβαση στο περιεχόμενο