
Σεμινάριο ΚΑΡΠΑ στα παιδιά του προγράμματος καλοκαιρινής Απασχόλησης του δήμου Θέρμης
Tην Τρίτη 15 και την Πέμπτη 17 Ιουλίου πραγματοποιήθηκε από τον Σύλλογο «ΑΓΑΠΗ Βασιλικής Κόμνου» εκπαίδευση στην ΚΑΡΠΑ (Καρδιοαναπνευστική αναζωογόνηση), επίδειξη της χρήσης εξωτερικού απινιδωτή





