
Ξεκινά τη λειτουργία του ο Σταθμός Μεταφόρτωσης Απορριμμάτων του δήμου Θέρμης
Την δεύτερη δοκιμαστική λειτουργία του πραγματοποίησε σήμερα νωρίς το πρωί ο Σταθμός Μεταφόρτωσης Απορριμμάτων του δήμου Θέρμης. Την παρακολούθησαν ο δήμαρχος Θέρμης Θεόδωρος Παπαδόπουλος και







