
Συνεργασία δήμου Θέρμης με τους «Γιατρούς του Κόσμου» για θέματα πρόληψης υγείας
Συνάντηση με αντιπροσωπεία των «Γιατρών του Κόσμου» πραγματοποίησε την Πέμπτη 15 Μαΐου ο δήμαρχος Θέρμης Θεόδωρος Παπαδόπουλος και η αρμόδια αντιδήμαρχος Κοινωνικής Πολιτικής Φανή Χατζηδημητρίου.






