
Τα ζητήματα της ασφάλειας και της αστυνόμευσης στην περιοχή του δήμου Θέρμης έθεσε στην ηγεσία της ΕΛ.ΑΣ ο δήμαρχος
Συνάντηση με στελέχη της ηγεσίας της Ελληνικής Αστυνομίας στη Βόρεια Ελλάδα και στη Θεσσαλονίκη πραγματοποίησε ο δήμαρχος Θέρμης Θεόδωρος Παπαδόπουλος. Τη συνάντηση είχε ζητήσει ο





