
Φορώντας το πιο όμορφο χαμόγελό τους, παιδιά του Δημοτικού παιδικού σταθμού Θέρμης, έψαλλαν τα Χριστουγεννιάτικα κάλαντα στο Δήμαρχο κ. Θεόδωρο Παπαδόπουλο
Από παιδικές φωνούλες και δεκάδες χαμόγελα “πλημμύρισε” σήμερα το πρωί το γραφείο του Δημάρχου Θέρμης κ. Θεόδωρου Παπαδόπουλου. Μικρά παιδιά που φιλοξενούνται στη Δημοτική δομή