
Ξεκίνησαν χθες οι κύκλοι μάθησης του Δήμου Θέρμης με πρώτο θεματικό πλαίσιο τις “Ανθρώπινες Σχέσεις”
Ο ιδιαίτερος προβληματισμός που αναπτύχθηκε τα τελευταία δύο χρόνια στο Δήμο Θέρμης, στο πλαίσιο των εργασιών της Επιτροπής Δια βίου Μάθησης του Δημοτικού Συμβουλίου Θέρμης,