ΣΥΝΤΟΜΕΥΣΕΙΣ:

Εκδηλώσεις, Δελτία Τύπου|

Επίσκεψη με τίτλο «Debating the learning success stories of cities and regions» πραγματοποίησε ομάδα εκπροσώπων του Συμβούλιου Νέων Δήμου Θέρμης, την Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2022 στη Λάρισα, στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού έργου RegALE – Regional Capacity for Adult Learning in Adult Education. Την ομάδα RegALE υποδέχθηκε στο Δημαρχείο Λάρισας ο Αντιδήμαρχος Διοίκησης, Παιδείας και Δια Βίου Μάθησης κος Δημήτρης Δεληγιάννης. Ακολούθησε ξενάγηση στην πόλη και στο Α Αρχαίο Θέατρο, ο Αντιδήμαρχος Πολιτισμού και Επιστημών κος Παναγιώτης Σάπκας παρουσίασε την πλούσια δράση του Δήμου στον τομέα του πολιτισμού και τα προγράμματα δια βίου μάθησης που πραγματοποιούνται στον Δήμο. Στόχος του προγράμματος RegALE είναι η αύξηση του αντίκτυπου και της βιωσιμότητας των περιφερειακών/τοπικών οργανισμών εκπαίδευσης ενηλίκων και η προώθηση μιας κουλτούρας εκπαίδευσης ενηλίκων με τη δημιουργία ή την ενίσχυση δικτύων μεταξύ τους και με τις περιφερειακές/τοπικές αρχές καθώς και η αύξηση της ικανότητας να ανταποκριθούν στις προκλήσεις. Στο πρόγραμμα RegALE ο Δήμος Θέρμης συμμετέχει ως Associated Partner.

Ακολούθως την Πέμπτη, 29 Σεπτεμβρίου 2022 στο πλαίσιο του προγράμματος RegALE , στον χώρο της Βιβλιοθήκης του Κέντρου Διάδοσης Επιστημών και Μουσείο Τεχνολογίας (ΝΟΕΣΙΣ),πραγματοποιήθηκε ημερίδα με θέμα “το success story των πόλεων και περιφερειών” παρουσία του αντιδημάρχου, υπεύθυνου για την εκπαίδευση, κ. Στυλιανού Αποστόλου, αντιπροσώπων της Επιστημονικής Ένωσης Εκπαίδευσης Ενηλίκων (Ε.Ε.Ε.Ε.) , του κ. Γεωργίου Κουλαουζίδη και της κας Κατερίνα Παλαιολόγου του Ανοικτού Πανεπιστημίου, εκπροσώπων πόλεων και φορέων από την Ελλάδα, καθώς και εκπρoσώπων της κοινοπραξίας RegALE, της Νορβηγίας, της Ιρλανδίας καθώς και του Ηνωμένου Βασιλείου.

Ο κ. Γεώργιος Κουλαουζίδης, επίκουρος καθηγητής στο Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο και μέλος του διοικητικού συμβουλίου της ΕΕΕΕ, παρουσίασε τη Δια βίου Μάθηση και την Τοπική Αυτοδιοίκηση στην Ελλάδα. Ακολούθησε, από την κα Χρύσα Κληματσούδα, Διευθύντρια Εκπαίδευσης και Κοινωνικών Υποθέσεων του Δήμου Θέρμης, παρουσίαση των αρμοδιοτήτων, των εκπαιδευτικών δράσεων καθώς και των συνεργασιών του Δήμου. Η Λέσχη Ανάγνωσης ‘LogoMatheMania’ παρουσίασε ως ‘καλή εκπαιδευτική πρακτική’ τη σχέση της με την Τοπική Κοινωνία (Δήμο Θέρμης, Αντιδημαρχία Παιδείας, Δ.Ε.Π.Π.Α.Θ., Δημοτική Βιβλιοθήκη Θέρμης) στο πλαίσιο των Πόλεων που Μαθαίνουν (Learning Cities) καθώς επίσης και τις δράσεις της που προωθούν τη Διά Βίου Μάθηση. Τη ’Logomathemania’ εκπροσώπησαν οι καθηγήτριες: Δρ. Όλγα Μουρουζίδου, Άννα Παπασπανού, Χρυσούλα Βαρδαλή (συνταξιούχος).

Κλείνοντας, η Ιωάννα Παπαφωτίου και ο Σταύρος Παπαγιάννης, ως εκπρόσωποι του Συμβουλίου Νέων της Θέρμης ανέλυσαν στους συμμετέχοντες τον τρόπο λειτουργίας του Συμβουλίου, τον τρόπο λήψης αποφάσεων χρησιμοποιώντας το μοντέλο της σοσιοκρατίας, τη δομή του Συμβουλίου, τους ρόλους και τα προγράμματα στα οποία συμμετέχουν. Ακολούθησε ένα δίωρο εργαστήριο για το σοσιοκρατικό μοντέλο, το οποίο διεξήγαγε η κα Σοφία Κυπριανίδου.

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ RegALE RegALE: Regional capacity for Adult Learning and Education

Δείτε εδώ σχετικά:

https://regalenetwork.eu/ / https://eaea.org/our-work/projects3/regale/

Το πρόγραμμα RegALE έχει ως στόχο να ενισχύσει τα δίκτυα των οργανισμών εκπαίδευσης ενηλίκων και να δημιουργήσει συνεργασίες με περιφερειακές και τοπικές αρχές, αυξάνοντας τον αντίκτυπο και τη βιωσιμότητα των εκπαιδευτικών τους δράσεων.


Κοινοποιήστε αυτό το άρθρο

Comments are closed.

Μετάβαση στο περιεχόμενο