Δελτία Τύπου, Ενημέρωση|

Την ευκαιρία να συμμετέχουν σε ένα ενδιαφέρον και συνάμα πρωτότυπο πρόγραμμα είχαν μαθητές και μαθήτριες της Α΄ Λυκείου του 2ου ΓΕΛ ΘΕΡΜΗΣ «Γιώργος Ιωάννου». Πρόκειται για το Young Business Talents του ιδρύματος Μποδοσάκη το οποίο υλοποιείται σε συνεργασία με το υπουργείο Παιδείας και είναι το μοναδικό δωρεάν πρόγραμμα που επιτρέπει σε μαθητές Λυκείου να αποκτήσουν εμπειρία μέσω πρακτικής άσκησης. Συγκεκριμένα, ένας επιχειρηματικός προσομοιωτής, δίνει τη δυνατότητα της πρακτικής, λαμβάνοντας όλα τα είδη πραγματικών αποφάσεων μέσα σε μία επιχείρηση. Με τον τρόπο αυτόν οι μαθητές κατάφεραν να συμμετέχουν σε έναν εθνικό διαγωνισμό με συναρπαστικό κίνητρο να χρησιμοποιήσουν τον προσομοιωτή κατανοώντας έτσι τι σημαίνει να διοικείς  μία εταιρεία: Ανάλυση, Προγραμματισμός, Υλοποίηση και Έλεγχος. Το σημαντικό στοιχείο είναι τα σχέδια που αποτελούνται από ένα σύνολο αποφάσεων που εισήχθησαν στον προσομοιωτή.

Συγκεκριμένα, το Young Business Talents επιτρέπει να αναπαράγεις με ακρίβεια ό,τι ακριβώς συμβαίνει στον κόσμο των επιχειρήσεων έχοντας στη διάθεσή σου ένα ‘εργαστήριο’ για να πειραματιστείς στον κόσμο των επιχειρήσεων. Έτσι, οι συμμετέχοντες μαθητές και μαθήτριες είχαν περισσότερη πληροφόρηση για να:

 

 

1. αποφασίσουν τι θα κάνουν στο μέλλον τους,

2. κατανοήσουν καλύτερα τη θεωρία και ό,τι θα μπορούσαν να τους ρωτήσουν σε εξετάσεις,

3. αναπτύξουν τις επαγγελματικές δεξιότητες και ικανότητές τους και την ομαδική συνεργασία.

H ομάδα του 3GC, που αποτελούνταν από μαθητές και μαθήτριες της Α΄ Λυκείου του 2ου ΓΕΛ ΘΕΡΜΗΣ «Γιώργος Ιωάννου», με υπεύθυνη καθηγήτρια την Οικονομολόγο Αποστολία Τσάκωνα, κατατάχθηκε στις πρώτες θέσεις της Περιφέρειας στη φάση Online του διαγωνισμού και προκρίθηκε στον εθνικό τελικό του Young Business Talents 2023-2024, που έγινε στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας, στην Αθήνα, στις 22/3/2024, στον οποίο συμμετείχαν 75 ομάδες μεταξύ των 664 ομάδων από τα σχολεία όλης της χώρας. Στον τελικό η ομάδα του 2ου ΓΕΛ Θέρμης κατέκτησε την 51η θέση.


Κοινοποιήστε αυτό το άρθρο

Comments are closed.

Μετάβαση στο περιεχόμενο