Δελτία Τύπου, Ενημέρωση|

Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος συνεργασίας για την ανάθεση εργασιών επισκευής εκτάκτων βλαβών των οχημάτων και μηχανημάτων έργου του Δήμου Θέρμης και προμήθειας των απαραίτητων υλικών και ανταλλακτικών.

Ο Δήμος Θέρμης διαθέτει έναν μεγάλο στόλο οχημάτων και μηχανημάτων έργου (ΜΕ) διαφόρων τύπων (137 συνολικά οχήματα και ΜΕ), που περιλαμβάνει οχήματα και ΜΕ (φορτηγά, απορριμματοφόρα, λεωφορεία, ημιφορτηγά, επιβατικά, πολυμηχανήματα, εκσκαφείς – φορτωτές, ισοπεδωτές γαιών, οδοστρωτήρες, γεωργικούς ελκυστήρες κ.α.) διάφορων κατασκευαστών (JCB, CITROEN, FORD, HYUNDAI, RENAULT, IVECO, MERCEDES-BENZ, MAN, MITSUBISHI, NISSAN, PIAGGIO, OPEL, SCHMIDT, SKODA, UNIMOG, TOYOTA, κ.α.).

Η αντιμετώπιση των εκτάκτων βλαβών που παρουσιάζουν τα παραπάνω οχήματα και ΜΕ γίνεται στο συνεργείο του Δήμου, στο εργοτάξιο της Θέρμης. Στις περιπτώσεις που αυτό δεν είναι εφικτό, είτε λόγω έλλειψης τεχνογνωσίας είτε λόγω έλλειψης τεχνικών μέσων, οι βλάβες αποκαθίστανται σε εξωτερικά ιδιωτικά συνεργεία. Στον Πίνακα 3 φαίνεται ένας ενδεικτικός κατάλογος τέτοιων εργασιών. Τόσο στην πρώτη περίπτωση, που είναι απαραίτητη η προμήθεια των απαιτούμενων ανταλλακτικών όσο και στην δεύτερη περίπτωση που είναι απαραίτητη η ανάθεση της εργασίας σε ιδιωτικά συνεργεία, γίνονται απευθείας αναθέσεις σύμφωνα με το άρθρο 11 του ΝΔ 2396/1953 (ΦΕΚ 117Α) και την Υ.Α. 3373/390/1975 (ΦΕΚ 349Β), όπως τροποποιήθηκε με την ΥΑ 4993/745/1975 (ΦΕΚ 489Β).

Στα πλαίσια τήρησης των κανόνων διαφάνειας αλλά και μείωσης του κόστους της παραπάνω διαδικασίας, ο Δήμος Θέρμης πρόκειται να δημιουργήσει Μητρώο Υποψηφίων Αναδόχων, που θα περιλαμβάνει επιχειρήσεις που έχουν ως αντικείμενο την προμήθεια ανταλλακτικών ή διαθέτουν συνεργείο επισκευής οχημάτων ή ΜΕ, στους οποίους θα απευθύνεται για την αντιμετώπιση κάθε έκτακτης βλάβης που θα προκύπτει.

Η διαδικασία που ακολουθεί ο Δήμος Θέρμης για να αντιμετωπίσει τις ανάγκες συντήρησης των οχημάτων και ΜΕ είναι η ακόλουθη:

  • Η Επιτροπή θα απευθύνει αίτημα προσφοράς προμήθειας ή επισκευής στους υποψήφιους αναδόχους, οι οποίοι θα καλούνται να απαντήσουν εντός συγκεκριμένης προθεσμίας.
  • Με βάση τις απαντήσεις τους, η επιτροπή θα προβαίνει στην ανάθεση της προμήθειας των απαραίτητων υλικών – ανταλλακτικών ή της υπηρεσίας επισκευής του οχήματος ή ΜΕ.
  • Να σημειωθεί ότι για την επιλογή του υποψήφιου αναδόχου, εκτός από το κόστος, θα λαμβάνονται υπόψη και άλλοι παράγοντες όπως ενδεικτικά και όχι περιοριστικά, η ποιότητα των προσφερόμενων ειδών ή ο χρόνος παράδοσης ή ο χρόνος αποκατάστασης.

Η διαδικασία ανάθεσης είναι αυτή που ορίζεται στην ΥΑ 3373/390/1975 όπως τροποποιήθηκε με την ΥΑ 4993/745/1975. Η ανάθεση της προμήθειας ή της υπηρεσίας θα γίνεται με ανάρτηση στο ΚΗΜΔΗΣ και τη ΔΙΑΥΓΕΙΑ και την σύναψη της σχετικής Σύμβασης μεταξύ του Δήμου και του αναδόχου, η οποία θα αναρτάται και αυτή στο ΚΗΜΔΗΣ και την ΔΙΑΥΓΕΙΑ, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία.

Μετά την παράδοση των ειδών ή των υπηρεσιών, η αρμόδια Επιτροπή θα προβαίνει σε έλεγχο και εφόσον δεν διαπιστώνει προβλήματα, θα προχωρά στην έκδοση «Βεβαίωσης Επισκευής». Σε περίπτωση διαπίστωσης ασυμβατότητας ειδών ή μη αποκατάστασης των βλαβών, ο ανάδοχος θα είναι υπεύθυνος για την αντιμετώπισή τους με δικά του μέσα και έξοδα.

Η πληρωμή των αναδόχων θα γίνεται μετά από την ενταλματοποίηση των σχετικών παραστατικών που θα εκδίδονται από την Οικονομική Υπηρεσία του Δήμου σε συνεργασία με την Επιτροπή Παραλαβής. Η διαδικασία συνήθως ολοκληρώνεται σε διάστημα μικρότερο των δύο (2) μηνών από την ανάρτηση στο ΚΗΜΔΗΣ.

Στα πλαίσια δημιουργίας του Μητρώου Υποψηφίων Αναδόχων, ο Δήμος Θέρμης απευθύνει πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος προς οποιονδήποτε ενδιαφερόμενο επιθυμεί να συμπεριληφθεί στο Μητρώο. Για τον λόγο αυτό θα πρέπει να αποστείλει συμπληρωμένο τον Πίνακα 1, που περιέχει τα στοιχεία της επιχείρησης και επικοινωνίας και προαιρετικά αντίγραφα των πιστοποιητικών ISO που διαθέτει (ISO 9001/2015 και ISO 14001/2015), εντός προθεσμίας δεκαπέντε (15) εργάσιμων ημερών από την ανάρτηση στο διαδίκτυο.

Σε περίπτωση που διαθέτει συνεργείο και επιθυμεί να συμμετάσχει ως υποψήφιος ανάδοχος ανάληψης επισκευαστικών εργασιών, θα πρέπει να αποστείλει αντίγραφο της άδειας συνεργείου που διαθέτει και συμπληρωμένο τον Πίνακα 2. Ο πίνακας αυτός περιέχει τιμές εργατοώρας για όλες τις κατηγορίες οχημάτων και ο υποψήφιος θα συμπληρώσει τιμές μόνο για τις κατηγορίες οχημάτων στις οποίες θα συμμετάσχει.

Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινίσεις, μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον Αν. Προϊστάμενο του τμήματος Διαχείρισης και Συντήρησης Οχημάτων και πρόεδρο της Επιτροπής που έχει οριστεί σύμφωνα με την ΥΑ 3373/390/1975 κ. Χ. Ιωσηφίδη στο τηλέφωνο 2316-024254, ή τον Πρόεδρο της Επιτροπής Παραλαβής που συστάθηκε σύμφωνα με τον Ν. 4412/2016  κ. Θ. Νασιόπουλο στο τηλέφωνο 2310-467114.

Emails επικοινωνίας:     

Χ. Ιωσηφίδης c.iosifidis@thermi.gov.gr

Θ. Νασιόπουλος t.nasiopoulos@thermi.gov.gr

Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος


Κοινοποιήστε αυτό το άρθρο

Comments are closed.

Μετάβαση στο περιεχόμενο